Ga naar inhoud

HP Compaq dc7100 SFF start niet meer op na bios reset ?


romeo27

Aanbevolen berichten

Beste forumleden, Ik heb een probleem met het opstarten van mijn computer. Na harde reset van de moederbord en de bios op fabrieksinstelling te zetten. Eerder kon ik de cd-driver om cd-rom zien in de BIOS en via die de besturingssysteem installeren en opstarten. Wat me was gelukt. Ik was zover gekomen dat ik alles had installeert zelfs SP3 en alle mogelijke Windows update waren er ook bijna installeert. Tot ik de harde schijf erin wilde zetten want de pc werkte op de geheugen van de moederbord 10Gb. Ging alles fout. De pc herkende de cd-drive en harde schijf niet meer. Ow wat baalde ik ervan. alles was weer zoals in het begin. Ik kan nu wel in de bios komen door f10 die aangeeft om p te starten via USB of harde schijf of ethernet, maar de cd driver staat er niet bij waarmee ik de cd-rom kan opstarten. En windows opnieuw kan installeren. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat terug kan vinden? De besturingssysteem start geen 1 optie (veilig modus, veilig modus in promp, via eerdere configuratie, normaal windows) en komt steeds terug bij deze opties. met f9 krijd ik wel opstarten vie USB, harde schijf of MBA v7.5.14 Slot 4000 Geen van deze werken mee. zodra ik de cd-drive aan de praat heb kan ik verder. Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen. Ik heb een HP Qompaq dc7100 SFF, Intel Pentium 4CPU 2,80Ghz, Stappen processor F41, systeem BIOS 786C1 v02.15 , Primair IDE/SATA schijf 0 , Wat moet ik veranderen om verder te kunnen? Gr Romeo
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...