Ga naar inhoud

Mijn externe schijven (3) worden door Windows 7 niet herkennt?


hdieter

Aanbevolen berichten

Hallo Oscar en experten, Mijn 3 externe schijven zijn niet nieuw. Een keer op deze Laptop aangesloten (werkten wel). Dan data geschreven, bij System back up ging het fout. Mijne USB sticks worden wel herkennt. Moet ik de schijven op nieuw formatieren? En hoe, als ze niet herkennt worden? m.v.g
Link naar reactie
Zonder partitie herkent Windows de schijf meestal niet. De foutmelding komt omdat de (bestaande) partitie, toegewezen ruimte, te klein is om de hoeveelheid data die je zou willen wegschrijven op te bergen, en veroorzaakt foutmeldingen, partitie zijn zogenaamde taartpunten (delen) op de harde schijf, Wat je kan doen is de partities die op de schijf staan verwijderen, en opnieuw partitie aanmaken. . http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/create-format-hard-disk-partition#create-format-hard-disk-partition=windows-7 Hier vind je hoe je dat moet doen. . suc6......
Link naar reactie
Beste Oscar, bedankt voor je tijd. Maar dit werkt ook niet. In probleemoplossing zoekt Windows na een driver, maar vind niets. Het probleem is ontstaan (tijd geleden) bij een fout tijdens system back up.Sinds die tijd lukt het ook niet meer met W7 een back up te maken. Het maakt niet uit welke externe HDisk ik via USB aansluit. Hij kent geen. m.v.g. Dieter
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...