Ga naar inhoud

[wincmd] plaats van ini file veranderen


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds kort heeft ook mn vriend hier op mijn pc een profiel aangemaakt. Het erge is dat we allebei wincmd gebruiken, maar beide met een heel andere interface. Hij is meer NC gewend en ik de Windows aanpak. Dus willen we de .ini file waarin alle settings staan, wincmd.ini , voor elk apart in de Doc's & Settings zetten. Dwz, de mijne even kopiëren daarheen, en in zijn map, en dat hij het dan kan aanpassen zonder dat mijn settings beïnvloed worden. Ik weet, dat je bij installatie de plek van de ini file kunt kiezen, maar om nou m opnieuw te installeren...en dan nog, dan haalt ie hem voor Jelle ook waarschijnlijk uit mijn map. Kan ik niet de ini files verplaatsen en dan het pad wijzigen? En hoe krijg ik de variabele in: C:Documents and Settings%user%wincmd (voorbeeldje) zodat hij daar de gebruikersnaam neemt? In welke registry key van windows staat het pad? Ik heb al bij ghisler.com gekeken in de support maar daar geven ze het niet aan.
Link naar reactie
Heel stom antwoord misschien hoor, maar zou je het programma niet makkelijker twee keer kunnen installeren? Eentje voor jou (in je eigen profiel) en eentje voor je vriend? Want als je dat niet doet blijft het één programma en dat programma zal altijd naar één plek kijken voor het ini bestand. Voor zover ik weet kan je Wincmd niet zo installeren dat hij per sessie een andere ini file gaat zoeken.
Link naar reactie
Start Windows Commander, open het help bestand, klik op Index (ik heb de Engelse taal in gebruik) en zoek naar "Command line parameters". Daar vind je de mogelijkheid om een ander .ini bestand te gebruiken. [edit]Dat wordt dus de snelkoppeling aanpassen en een nieuwe, ook aangepaste, maken voor Jelle.[/edit] [img:a4b04382ed]http://216.40.198.77/mysmilies/s/cwm/3dlil/disturbed.gif[/img:a4b04382ed] _________________ I used to have an open mind but my brains kept falling out. [ Dit Bericht is bewerkt door: DarkScribe op 2002-02-19 08:12 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...