Ga naar inhoud

audiorecording, waarmee doe je dat?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb wat eigen nummers op cassetteband die ik wil gaan branden op CD. Een wave-editor (Nero) heb ik, kabeltjes ook, maar wie weet een programmaatje waarmee ik het kan recorden op de harddisk (geluidsrecorder van Windows is flut met maar 1 minuut)? Liefst freeware (ook nog!), want verder heb ik er niets bij nodig. Alvast bedankt voor jullie reacties, athene
Link naar reactie
Ik gebruik zelf Magic Music Cleaner lab, het is een fantastisch programma. Nederlands-talig, er zit een dik boek bij en je kan onbeperkt audiobestanden converteren naar mp3. Het kost wel +- € 36 maar dan heb je wel wat goeds. Succes _________________ "Die spijker is krom" zei de boer, en hij maaide zijn hooiberg. [ Dit Bericht is bewerkt door: Territoria op 2002-02-10 21:52 ] [ Dit Bericht is bewerkt door: Territoria op 2002-02-10 21:53 ]
Link naar reactie
Reuze bedankt mensen! Ik heb MusicMatch Jukebox Basic gedownload en dat werkt fantastisch. Intussen ook ontdekt dat de wave-editor van Nero ook een recorder heeft en die doet het ook naar behoren, maar MusicMatch heeft ook andere leuke opties en ziet er heel goed uit. Ben zeer tevreden met de voorlopige resultaten. groet, athene
Link naar reactie
Geen dank.[quote:a534abfa1f] Op 11-02-2002 20:32, schreef athene: Reuze bedankt mensen! Ik heb MusicMatch Jukebox Basic gedownload en dat werkt fantastisch. Intussen ook ontdekt dat de wave-editor van Nero ook een recorder heeft en die doet het ook naar behoren, maar MusicMatch heeft ook andere leuke opties en ziet er heel goed uit. Ben zeer tevreden met de voorlopige resultaten. groet, athene [/quote:a534abfa1f]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...