Ga naar inhoud

Hoe kan ik mijn ICQ lijst bewaren want ik ga formateren?


anoniem

Aanbevolen berichten

Als je de allerlaatste versie van ICQ gebruikt : ICQ 2001b , dan wordt alles, je contactlijst,berichten etc, bewaard op de server van ICQ zelf. Dus dit soort gegevens worden niet op je pc opgeslagen. Is erg makkelijk als je ICQ op diverse pc's gebruikt. Voer je eigen nummer in en je hebt al je eigen gegevens en contacten.
Link naar reactie
Als je ICQ voor de eerste keer begint heb je geen vrienden of kennissen om ee te ouwenelissen, je zult ze moeten toevoegen (heel eenvoudig) net zoals je een kontaktenlijstje maakt. Op dit forum staat onder de meeste mensen een groen bloemetje met add, klik deze eenmaal en de persoon zit in jouw kontaktenlijst. Uiteraard kun je wel duizend keer op add drukken, als je geen icq hebt werkt dit niet. http://www.icq.com Het is een gratis programma.
Link naar reactie
Weer wat geleerd,heb het inmiddels geinstalleerd.quote] Op 10-02-2002 12:19, schreef DarkScribe: Als je ICQ voor de eerste keer begint heb je geen vrienden of kennissen om ee te ouwenelissen, je zult ze moeten toevoegen (heel eenvoudig) net zoals je een kontaktenlijstje maakt. Op dit forum staat onder de meeste mensen een groen bloemetje met add, klik deze eenmaal en de persoon zit in jouw kontaktenlijst. Uiteraard kun je wel duizend keer op add drukken, als je geen icq hebt werkt dit niet. http://www.icq.com Het is een gratis programma. [/quote]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...