Ga naar inhoud

audio Galaxy


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal. Een kennis van mij heeft sinds het delen van de internet verbinding, een probleem met audio galaxy. Ik ga zaterdag avond bij hem kijken, maar wil vast wat info, over waar ik op moet letten. Hij heeft een klijn netwerkje van 2 pc's, die met elkaar zijn verbonden met een ethernetkaart. Voor internet gebruikt hij chello. Voorheen had hij geen problemen met dit progje, maar sinds het netwerkje en de internetdeling wel. Hij werd voorheen verbonden met server 257, en nu met 260 wat dus niet werkt. Ik heb vanaf thuis ingelogd onder zijn naam, en kreeg de eerder aangevraagde MP3's van hem dus gewoon binnen. Dus zijn aanvraag kwam wel binnen, maar de retour was niet ok. Ik zelf denk aan de proxy instelling in het progje. Zit ik er erg naast, of moet ik aan iets anders denken. Laat het me graag even weten, als je ervaring met het programma Audio Galaxy hebt. Vast bedankt.
Link naar reactie
Hoi, bedankt voor je snelle reactie. Allereerst ga ik de eventuele netwerk problemen te lijf. Het progje bied de mogelijkheid om proxysettings te doen, en misschien kan ik er iets mee. Hij draait op beide pc's win98, en heeft zo internet gedeeld. Het lijkt mij het beste?, om eerst eens te kijken of er in het netwerkje (2 pc's) geen andere problemen zijn. Bedankt vast, maar mocht je nog suggesties hebben, dan houd ik me aan bevolen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...