Ga naar inhoud

Word vraagjes


anoniem

Aanbevolen berichten

1 Bij WP heette dat de harde return. Het symbool bij Word vind ik echt niet om aan te zien. Liever zoals vroeger bij Wang of WP een driehoekje. Maar kan ik dat zelf aanpassen?? Desnoods door inbraak met een Hexeditor? 2 Hoe kan ik met één toetsaanslag alles rechts van de cursor wissen? [ Dit Bericht is bewerkt door: Johan G. Smits op 2002-02-05 13:28 ]
Link naar reactie
Je vragen zijn ook nogal kort door de bocht. Hier wordt niet op uiterlijk beoordeeld :razz: 1) Dat teken ¶ zit in mijn fonts op 0182, je zou je font-collectie kunnen editen en op die positie een ander teken kunnen plakken, maar als dat te ver gaat, kun je ze via de menubalk Extra - Opties - Weergave apart aan- of uitzetten. 2) Alles rechts van de cursor wissen? Klinkt als een leftover van die typmachines waarop je eerst een regel typte en die vervolgens afdrukte, archaisch hoor :smile: shiftenddelete is dus de manier, was al beantwoord, vind ik 1 aanslag.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...