Ga naar inhoud

Publisher 2000 een leuke vraag:D


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik ben bezig met een soort van jaarboek te maken. Iedereen die hierin moet komen te staan krijgt een eigen pagina. Dit maak ik in publisher omdat ik Word niet zo goed met hele grote bestanden om kan gaan, en omdat publisher hier volgens mij daarna het meest geschikt voor is. Bovenaan elke pagina staat een algemeen gedeelte zoals naam, adres etc. Al deze gegevens heb ik in een database staan. Publisher heeft een mooie functie om snel die gegevens in te voeren: Afdruk samenvoegen. Ik heb heel de route doorlopen en dus gegevensbron ed ingevuld, en velden toegevoegd. Als ik nu op samenvoegen klik krijg ik alleen een venstertje te zien waarin ik kan bladeren door de resultaten. Ik wil echter de rest van de pagina nog wel kunnen wijzigen en dat kan niet. Hoe kan ik ervoor zorgen dat dat wel kan? Of is dit simpel weg niet mogelijk? Zijn er dan eventueel andere oplossingen? Alvast bedankt Rob
Link naar reactie
Hoi Dit werkt niet. Je blijft op dezelfde standaard pagina ook de wijziging aanbrengen. Ik probeer het nu via word, door eerst in word samen te voegen naar een nieuw document en daarna dat document te importeren in publisher. Ik moet nu alleen nog weten hoe ik een gekoppeld tekstvak kan scheiden zodanig dat de tekst die in het gekoppelde frame staat daar ok blijft staan. Alleen de koppeling verbreken helpt niet Groet Rob [ Dit Bericht is bewerkt door: Rob van Esch op 2002-02-06 18:45 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...