Ga naar inhoud

...


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet niet wat je met een catch-all account bedoeld (kun je me misschien vertellen, leeer ik ok wat) maar ik sorteer mijn accounts alsvolgt: (Ik heb outlook 2000, maar ik neem aan dat het in 02 niet veel anders gaat. Bovendien heb ik een engelse versie, dus misschien moet je hier en daat wat vertalen) Maak voor iedere account een nieuwe map aan (rechtsklikken in de folderlist, naam opgeven en aangeven waar de nieuwe map moet staan. Ga naar het menu "tools", kies "rules wizard" en maak voor iedere account een nieuwe regel aan. Kies "check messages when they arrive" (next) "when received through the specified account", geef de account aan die je wilt gebruiken, (next) "move it to the specified folder" en geef de foldernaam op waar je het bericht wilt hebben. succes Jan
Link naar reactie
Het enige dat je verder nog kunt doen, is via berichtregels aangeven dat berichten die je hebt ontvangen "Via Naam Map-Account" verplaatst. Dat zorgt ervoor dat alle mails die via een bepaalde ingestelde account onder Extra -> Emailaccounts zijn ontvangen, worden verplaatst. En of dat met CatchAll ook werkt, denk ik niet...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...