Ga naar inhoud

1 op 1 copy van diskettes


anoniem

Aanbevolen berichten

Ollah, Weet iemand hoe ik mbv een progje een 1 op 1 copy (ISO) van een diskette kan maken??.. Ik had altijd een progje daar voor, maar ik gebruik nu veel win2k en win98 en het werkte aleen op win95 :sad: Het gaat hier om mijn Dos6.22 install diskettes. Ze zijn al vrij oud, en ik heb ze toch best wel vaak nodig, dus ik wil daar graag een 100% backup van maken. Want mochten ze er mee op houden, dan kan ik teminste altijd dos6.22 blijven gebruiken. (ben een echte Dos liefhebber) Alle bestanden sellecteren (Incl de verborgen) werkt niet bij deze diskettes. Hoop dat iemand het weet, Met vriendelijke groet, TSC
Link naar reactie
[quote:3436b8e9f5] Op 2002-01-21 14:12, schreef WillyF: kan het ook niet met diskcopy?? dus gewoon opgeven (in dos prompt dan) diskcopy a: a: [/quote:3436b8e9f5] Dat kan ook, alleen is het voordeel van WinImage dat je tevens een image kopie hebt van elke diskette op de harddisk. Makkelijk om door te mailen bijvoorbeeld...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...