Ga naar inhoud

systeemdiskette?


anoniem

Aanbevolen berichten

Onder win ME kan men geen systeemdiskette meer aanmaken met format/s . Welke bestanden moet ik op een diskette zetten ( evt ook de verborgen bestanden ) om een systeemdiskette aan te maken voor bij voorbeeld een firmware upgrade ? Het contrast en helderheid moet een flink eind omhoog om de kleine zwarte letters op de blauwe achtergrond een beetje te kunnen lezen. Alipapa
Link naar reactie
Hoi, Ik heb het programma wel eens gezien,engels is niet mijn favorite taal, ziet er gelikt uit maar is voor mijn doel wat te ingrijpend. Mjin program voor een biosflash vraagt een systeemdiskette met daarop ook het flashprogramma met de bestanden voor mijn nieuwe bios. Opstarten met de floppy in A: en klaar is kees. Zo is het voorschrift en zo wil ik het doen want er kunnen anders dingen gebeuren die ik niet kan bevatten of overzien ! Alipapa
Link naar reactie
Hoi, Daar ben ik weer, alles afgestruind. ook met start/zoeken maar geen io/sys en msdos.sys. Ook op de Win 98Se en Win ME CD niets te vinden. Langzaam rijst bij mij het vermoeden dat deze bestanden een andere naam hebben gekregen of samengevoegd zijn met een ander bestand. Ik vraag me af of ik de biosupdate veilig kan uitvoeren met bestanden van Win 95 Osr2. Alipapa. Een andere oorzaak voor het onvindbaar zijn van betreffende files is misschien dat ik gegbruik maak van een speeder/stabilisator voor ME te weten 98Lite 4.5 ? [ Dit Bericht is bewerkt door: Alipapa op 2002-01-18 01:47 ]
Link naar reactie
Hoi, Bingo in tweede instantie,in eerste instantie nog niets, weer terug naar mapopties en plots viel mijn oog op een regel lager, te weten *beveiligde besturingssysteem bestanden verbergen*, die ook uitgevinkt en nu zijn de bestanden wel zichtbaar. Bedankt voor de bijstand, Alipapa. [ Dit Bericht is bewerkt door: Alipapa op 2002-01-18 19:48 ]
Link naar reactie
  • 8 jaren later...
[quote:9d3da162c7="Alipapa"]Onder win ME kan men geen systeemdiskette meer aanmaken met format/s . Welke bestanden moet ik op een diskette zetten ( evt ook de verborgen bestanden ) om een systeemdiskette aan te maken voor bij voorbeeld een firmware upgrade ? Het contrast en helderheid moet een flink eind omhoog om de kleine zwarte letters op de blauwe achtergrond een beetje te kunnen lezen. Alipapa[/quote:9d3da162c7] diskettes worden niet meer gebruikt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...