Ga naar inhoud

Mozilla


anoniem

Aanbevolen berichten

Na een update van mozilla wil deze niet meer opstarten. Ik had 0.97 gedownload van www.mozilla.org in rpm formaat van Redhat. Ik heb zelf de Suse 7.1 distro. Voorheen werkte een rh update wel. Ik heb van suse mozilla 0.96-8 gedowload en die weer ginstalleerd. Dat zou toch meotne werken. Maar nu krijg ik de melding: "error launching browser window: no XBL binding for browser" Wat gaat hier mis en hoe kan ik hem weer aan de praat krijgen? Wie weet raad?

Bart

Link naar reactie
Klinkt als een onvolledige installatie van Mozilla. Het beste even alles wissen (de-installeren met rpm -e) en kijken of er nog iets achterblijft in /opt/ (of waar het maar geïnstalleerd was)

Dan opnieuw installeren.

Het kan nodig zijn dat je de eerste keer even als root Mozilla laat draaien. Dat komt omdat het nog geen 1.0 is :smile:

------------------ Wilbert (http://www.xs4all.nl/~wbsoft/) Wanneer gaat een HTML document onder Windows Microsoft(r) Internet Explorer Document heten?

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...