Ga naar inhoud

zoekmachine?


anoniem

Aanbevolen berichten

Goedeavond,

Weet niet of ik hier goed ben maar ik ben op zoek naar de volgende oplossing, Op een server heb ik een grote database met verschillende directory's welke gevuld zijn met oa tekeningen en excel en words. nu wil ik deze koppelen aan een "zoekmachine"dat als je de naam intikt de gehele boomsrtucuur kijgt.

Is dit mogelijk?

ron

Link naar reactie
Goedemorgen,

quote:
Op een server heb ik een grote database met verschillende directory's welke gevuld zijn met oa tekeningen en excel en words.

Ik begrijp dat ik die database moet zien als gewoon een verzameling fysieke bestanden op een harde schijf die je zelf met een aantal mappen hebt onderverdeeld?

quote:
nu wil ik deze koppelen aan een "zoekmachine" dat als je de naam intikt de gehele boomsrtucuur kijgt.

De naam waarvan wil je intikken en welke boomstructuur verwacht je dan? Mij is het zo niet duidelijk.

Als het om het indexeren van bestanden gaat en die goed kunnen doorzoeken is mogelijk SuperCat een programmaatje dat ies voor je kan betekenen. Ik gebruik het zelf op mijn werk om een aantal grote netwerkdrives stelselmatig te indexeren en dan óffline' te kunnen doorzoeken. Je kunt een proefversie downlaoden via www.cd-e.com en dan is het Utilities > Supercat.

groetjes Edmond Is dit mogelijk?

ron[/B][/QUOTE]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...