Ga naar inhoud

1 outlook agenda op server


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil graag een sales agenda op de server zetten. Er zijn twee mensen bij sales bij ons en die willen samen 1 agenda hebben, maar ook ieder een eigen outlook agenda houden. Nou zijn er modules voor, maar daar moet je meteen een ms exchange server voor hebben en dat vind ik nou net een beetje te veel worden. Wie heeft er ideeen

StruiS

Link naar reactie
Hoi,

Welke Outlook-versie hebben we het hier over? Hoe is die geconfigureerd, voor POP of IMAP? Ik neem aan POP omdat je geen Xchange hebt zo te lezen. Waarvoor dient die server dan nu? Waar heb je nu de mail/agenda staan en hoe wordt nu de binnenkomende mail voor de verschillende medewerkers gescheiden?

Verder kun je in Excel heel handig agendas bouwen hoor, zeker voor 2 personen.

groetjes Edmond

Link naar reactie
Eerst even antwoord op de vragen: Outlook 2000 (zeer binnenkort office xp) Pop3 mail De server is een windows 2000 server en wordt momenteel alleen nog als fileserver gebruikt, alleen gebruiken beide mensen een laptop, dus kan ik em niet delen op 1 van de 2. Op het moment staan op beide laptops los van elkaar oulook 2000 geinstalleerd. Het liefst zou ik zeg maar een submap in oulook willen hebben waar de sales agenda in staat. deze zou dan om de zoveel tijd gesynchroniseerd moeten worden. Dit is waarschijnlijk niet mogelijk, maar het liefst zo dicht mogelijk.

En excel ben ik niet zo'n voorstander van omdat er grote kans is dat in de toekomst het bedrijf zal gaan groeien.

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...