Ga naar inhoud

MS Word 97 spellingchecker vindt alles goed


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb in MS Word 97 (en Windows 98) alle mij bekende instellingen rond de spellingchecker aangepast (dus bijvoorbeeld ook de landinstelling en de toestenbordtaal van W98).

De spellingchekcer vindt echter nog steeds alle onzin goed (echt alles!). Is er soms een of andere instelling of optie in MS Word 97 met een verwijzing naar een bestand met de standaardwoordenlijst o.i.d.?

Link naar reactie
Klinkt alsof je er bij alle documenten last van hebt. Als het 1 bestand was zou je nog het knopje "Opnieuw controleren" kunnen proberen... De taal van het toetsenbord zet je op NL, de taaleigenschap van het standaard-opmaakprofiel in Word zet je ook op NL. Je zet bij de opties de vinkjes aan "tijdens typen" en typt vervolgens wat (of forceer de rooie lijntjes met het dialoogvenster voor de spellingscontrole F7)

De standaard- of een aangepaste woordenlijst lijkt me hier niet het probleem. Probeer eens je normal.dot te verversen: Word afsluiten, normal.dot hernoemen en Word opnieuw starten, maakt ie een nieuwe...

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...