Ga naar inhoud

Netbook met Win7(starter) en android


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik heb een tijdje geleden een netbook gekocht(tweedehands). Het is een AcerAspireOneHappy2. Nu zit er een Windows 7 Starter op en op een andere partitie Android. Nieuwsgierig geworden heb ik die Android geïnstalleerd. Probleem is nu: Als ik het netbook start start hij altijd met Android op. Ik kan weliswaar links in de hoek (op zo'n ezelsoortje) klikken en dan wordt er gevraagd offie in Windows op moet starten. Is er een mogelijkheid om het netbook direkt met Windows 7 op te starten zonder dat ik eerst van Android moet switchen naar Windows 7? Een zogenaamde 'dualboot' menu wordt er niet geboden. Alvast bedankt voor het meedenken. Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
"This netbook can boot directly to either Windows or Android via the Acer configuration manager." Ik neem aan dat je in Windows moet zitten. Daar klik je op Start > Alle Programma's en ga je op zoek naar de map Acer, waar waarschijnlijk het programma 'Acer configuratie manager' in zit. Wat je moet doen om het netbook direct op te laten starten in Windows, zul je daar hopelijk vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...