Ga naar inhoud

win 8.1 netwerkverbinding opeens weg hoe krijg ik die terug?


goom61

Aanbevolen berichten

Tijdens het internetten met win 8.1 werd mijn internet verbinding erg traag. Dus even de pc opnieuw opgestart Toen kreeg ik de melding dat de competr geen verbinding meer kon maken met het internet Er was is met de beveiliging Eeh herstelpunt terug gezet en wederom hetzelfde probleem Wie kan mij aangeven hoe dit opgelost moet worden? ps de andere pc's kunnen wel verbining maken met internet (zoals deze) Ik krijg de volgende melding de proxyserver reageert niet controleer de proxy instellingen controleer de firewall instellingen de toegang niet blokkeren
Link naar reactie
Misschien is het stekkertje achter de pc, los geschoten, een kleine speling van een loszittend stekkertje kan al maken dat de internetverbinding slecht wordt, en helemaal uitvalt, als het stekkertje losschiet, check eerst het verbindingssnoertje van internet, voordat je al ingrijpende maatregelen gaat nemen. suc6...
Link naar reactie
Nee ik gebruik de wifi niet Het kan zijn (maar ergens twijfel ik nog) dat de netwerkadapter een vaste IP-instelling heeft. Die kun je terugvinden in Eigenschappen en zet die eens op automatisch. Dan vult je adapter zelf een IP-adres in die hij van je modem/router krijgt. Hij stata op automatisch en zoa;ls ik al eerder zei het probleem ligt in de instellingen van de beviliging zoals windows aangeeft. Maar hoe moet je die aanpassen en welke waarden moeten ze dan ingesteld worden?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...