Ga naar inhoud

FreeBDS op een 486 met 8mb


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb gezocht, maar kon het nergens vinde. Wanneer ik mijn 486 boot met kern.flp en msfroot.flp dan krijg ik dit te zien. [ok] dan kan ik alleen ? doen, de beloofde installatie programma blijft weg. Nu weet ik dat Debian al minimaal 8mb vraagt. Hoeveel vraag FreeBSD ? Of is er iets anders aan de hand ? Ik heb me al dood gezocht op google en freebsd, maar geen goede hits. Groeten, Joris
Link naar reactie
Hoi, Sorry. Ik heb de FreeBSD 5.0. Van ftp://ftp.freebsd.org/pub/FreeBSD/releases/alpha/5.0-RELEASE/floppies/ Daar heb ik echter geen hardware specificaties omtrend het aantal MB geheugen. Wel dat het minimaal 386 moet zijn en dat een XT en 286 niet mogelijk is. :) Ik vermoed dat die 386 ook een co-processor moet hebben, maar alla. Groeten, Joris
Link naar reactie
[quote:6742134fc9="HermanH"]Ik denk dat ook niemand je dat kan zeggen omdat er van FreeBSD verschillende distro's in omloop zijn. Iedere distro stelt zijn eigen eisen. Wel weet ik dat FreeBSD al kan draaien op een 386 processor. Je zult dus per distro moeten kijken wat je minimaal nodig hebt. En er zijn er nog al wat. Succes.[/quote:6742134fc9] Er zijn geen verschillende distro's van FreeBSD. Er is maar een FreeBSD. Joris: Een 486 zou voldoende moeten zijn en 8MB is voldoende om FreeBSD te draaien. Maar ik geloof dat installatie 12MB vereist. Je doet er denk ik goed aan om je vraag voor te leggen in mailinglijsten van freebsd.org (questions@freebsd.org) of d-bug.nl (vragen@d-bug.nl). Marco
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...