Ga naar inhoud

SuSE Linux Professional 9.3 Test


Aanbevolen berichten

Update Toch mijn oude video kaart maar even terug gezet .... en wat blijkt zelfde probleem :( Echter nu zie ik een error verschijnen en wel omdat die kaart nog in eerste instantie niet goed is ingesteld. kdm >> undifined variable "UseLiLO" en idd. die staat in kdm.conf. eruit gehaald en wat schetst mijn vebazing ik kan gwoon zonder crashes afsluiten. Zelfs het reboot menutje is terug... oftewel ik kan direct kiezen wat ik na de reboot standaard gestart wil hebben... slordigheidje moet kunnen echter doordat de boel gewoon goed liep verwachte ik niet dat het al bij het opstarten van kdm mis ging. Welnu ... het wordt naarmate ik deze installatie langer gebruik natuurlijk niet makkelijk om toch de hele zooi er opnieuw op te zetten... (hoewel dat nog altijd makkelijker zal zijn dan deze rotzooi in orde te maken :D Ga ik toch komende dagen maar eens aan de gang ;) met een schone installatie en dan netjes opgebouwd zoals ik dat normaal ook doe :D
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...