Ga naar inhoud

probleem met inloggen in Yahoo mail?


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds een paar dagen kom ik niet meer ingelogd op Yahoo mail Vrijwel direct komt er de melding: De webpagina kan niet worden weergegeven Meest waarschijnlijke oorzaak: •Voor bepaalde inhoud of bestanden op deze webpagina is een programma vereist dat momenteel niet is geïnstalleerd. Heeft er iemand een idee wat dit zou kunnen zijn?
Link naar reactie
Hij geeft even de webpagina weer en vervolgens "kan niet weergegeven worden". Wanneer je tijdens dat korte moment op het kruisje drukt (stoppen) of Esc, blijft de webpagina staan en kan je er ook in werken. Maar je moet die procedure voor elke pagina herhalen. Die nieuwe versie van Yahoo trekt op niets. Ik denk al mijn accounts over te brengen naar een andere provider.
Link naar reactie
Zoals onderstaande, heb ik ook hetzelfde probleem de afgelopen 24 uur, echter bij mijn tablet werkt yahoo prima. Het is mij wel opgevallen dat er een " advertentie" uit Rusland op het algemeen yahooblad aanwezig voor mij eventjes zichtbaar was, mogelijk dat dit de de oorzaak zou kunnen zijn: De inhoud aanbieding Greencard voor de USA (Russische tekst) springt heel opvallend heen en weer. Div. keren de virusscanner hierover heen laten gaan. niets gevonden. Tevens gaf de website een httpss aan (bij verwijderen van de laatste letter s. kwam een oorlogsplaatje tevoorschijn met hierop oorlogshandelingen.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...