Ga naar inhoud

Kcdplayer en Kontact


Aanbevolen berichten

Hi, ik start Kcdplayer op als er een muziek cd-tje in mijn cd-rom speler zit alleen hij geeft geen geluid..wel speelt hij hem njets af (althans je ziet de teller rustig voorbij lopen..) Weet iemand of ik nog iets moet aanzetten? Daarnaast heb ik een vraagje over Kontact, erg fraai programma (klasse KDE!). Ik wil Public FOlder zien waarmee ik me gesubscribed heb via imap . Krijg netjes een vinkje naast de public folder te zien maar als ik dan op OK klik zie nergens mijn public folder staan.. Weet iemand hoe ik mijn Public Folders via Imap zichbaar maak? Ik heb geen zin om 2 afzonderlijke mailclients te gebruiken voor thuis en werk email :) bij voorbaat dank voor elke tip. Michiel
Link naar reactie
[quote:c4d8a5fc62="MVE"]ik start Kcdplayer op als er een muziek cd-tje in mijn cd-rom speler zit alleen hij geeft geen geluid..wel speelt hij hem njets af (althans je ziet de teller rustig voorbij lopen..) Weet iemand of ik nog iets moet aanzetten? [/quote:c4d8a5fc62] Welke versie van KDE? Kcdplayer? Bedoel je wellicht KsCD? In KDE 3.1.4 zou het moeten werken als in KMix Volume en CD omhoog geschoven staan. In KDE 3.2.1 Uitvoer Master en Invoer Aux omhoog.
Link naar reactie
[quote:ee483ce023="MVE"]Hi, ik start Kcdplayer op als er een muziek cd-tje in mijn cd-rom speler zit alleen hij geeft geen geluid..wel speelt hij hem njets af (althans je ziet de teller rustig voorbij lopen..) Weet iemand of ik nog iets moet aanzetten? [/quote:ee483ce023] Je hebt verder wel geluid in KDE? Kijk even of de geluidsvolume van de cd-speler goed staat en kijk ook naar je mixerinstellingen [quote:ee483ce023] Daarnaast heb ik een vraagje over Kontact, erg fraai programma (klasse KDE!). Ik wil Public FOlder zien waarmee ik me gesubscribed heb via imap . Krijg netjes een vinkje naast de public folder te zien maar als ik dan op OK klik zie nergens mijn public folder staan.. Weet iemand hoe ik mijn Public Folders via Imap zichbaar maak? Ik heb geen zin om 2 afzonderlijke mailclients te gebruiken voor thuis en werk email :) [/quote:ee483ce023] kontact mail is gewoon kmail. Kijk even in de documentatie van kmail (typ [b:ee483ce023]help:/kmail[/b:ee483ce023] in konqueror) om deze documentatie te openen. Max
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...