Ga naar inhoud

Opera installeren


anoniem

Aanbevolen berichten

hey hallo, Ik vroeg me af, ik wil graag de browser Opera installeren, GOED installeren, Hoe doe ik dat? want watik nu heb is gewon een map waar van als ik dan in shell intyp [code:1:9032d01454]./opera[/code:1:9032d01454] dan krijg ik opera.. maar als ik shel,l dan afsluit is opera ook gelijk weg :( maar DAT wil ik niet! hoe moet ik bijv. een snelkoppeling op m'n desktop (KDE 3.1) zetten? bvd Dionysus.
Link naar reactie
dat bedoel ik :) kijk dan eens of je een tab hebt waar je kunt invullen wat je wilt invullen. De vertaling in KDE 3.2 is ietsje anders dan in 3.1. Voor "toepassing" moet je misschien "applicatie" of nog iets anders lezen. In elk geval moet je een commando invullen en dat is [b:743e54fd1a]opera[/b:743e54fd1a]. Hier moet toch uit te komen zijn? :)
Link naar reactie
Tip, Als je vanuit een console een applicatie opstart en je wilt je console weer beschikbaar hebben of afsluiten zonder dat je appl. ook omzeep gaat type dan [code:1:41aaacbf4b] /pad/naar/applicatie & [/code:1:41aaacbf4b] je krijgt dan iets als [code:1:41aaacbf4b] /home/walter> opera & [1] 14743 /home/walter> [/code:1:41aaacbf4b]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...