Ga naar inhoud

Met Knoppix en Webvox op internet ... hopelijk


anoniem

Aanbevolen berichten

Het artikel "Linux zonder zorgen" in de ComputerTotaal! van februari 2003 maakte mij toch wel nieuwsgierig naar Knoppix 3.1; zonder iets op je PC te installeren toch eens even kunnen ruiken aan een Linux-achtige omgeving. En ik moet zeggen, het opstarten gaat ook prima, ziet er allemaal goed uit. Maar ja, vervolgens wil ik natuurlijk ook (met behulp van mijn WebVox, ISDN dus) het internet op. Met de ondersteunende tekst in het artikel van CT kom ik dan echter niet veel verder; dat artikel geeft aan dat ik via "KDE-startmenu/Knoppix/Network/internet/ISDN connection" op het tabblad "Provider" de gegevens van mijn provider (Het Net) moet invullen. Nou zal dat best zo zijn, maar veel van de invulvelden die ik onder dat tabblad tegenkom zeggen mij helemaal niets. Neem nu bijvoorbeeld: - MSN/EAZ - Encapsulation - Authentication - Domain name Ik heb geen idee wat ik daar nu moet invullen. Ook met de Helpfiles kom ik er niet uit. Kan iemand mij misschien vertellen wat ik bij deze velden moet invullen? En nu ik toch aan het vragen ben: onder het tabblad "Hardware" moet ik aangeven welke ISDN card ik gebruik. Nu heb ik een WebVox, dus de fabrikant zal wel AVM zijn; maar goed, dan hou ik nog een stuk of zes mogelijkheden over. Allemaal geprobeerd, maar geen succes. Iemand een idee wat ik daar in zou moeten vullen? Hopelijk kunnen jullie me wat verder helpen, want op zich lijkt het me heel leuk om hier eens wat verder mee te gaan. Alvast bedankt in elk geval!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...