Ga naar inhoud

Mandrake, installen vanaf secondary slave ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Hoi, Ik draai nu al een tijdje mandrake 9.0. Helaas heb ik nogal wat last van leesfouten op de cd's. Daarom wou ik graag xine en Xfce eens proberen te installen vanaf m'n cdromspeler ipv de brander. De brander is Master en de cdromspeler slave op het 2e ide kanaal. Zodra als ik de packetmanaging tool gebruik, dan zoekt hij steevast naar de sourcecd's in de brander, als ze daar niet in zitten vraagt hij om ze er toch in te doen. Kortom, ik kan alleen vanaf de brander installen ! Wat kan ik doen om toch de pakketje zonder problemen geinstalled te krijgen ?
Link naar reactie
Start via Configuratie > Mandrake Beheersings Centrum. Indien deze niet wil starten, download dan via Mandrake update: [code:1:8620cfcb3f] drakconf draktools draktools-newt harddrake harddrake-ui [/code:1:8620cfcb3f] Dan kan via Mandrake Beheersings Centrum > Software Bronnenbeheer de installatie bronnen worden geconfigureerd. En dus ook instellen om vanaf je cd-speler te kunnen installeren. :roll:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...