Ga naar inhoud

Ik verlies data van mijn bundel, terwijl mijn smartphone op het wifi is aangesloten. Hoe kan dat?


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn smartphone (HTC desire) staat ingesteld op contact maken met wifi als dit in de buurt is. Ondanks dat, wordt dagelijks 1024 kb (soms het twee- of drievoudige) van mijn bundel afgeschreven. Op mijn factuur staan tijden waarop dat gebeurt, maar dat zijn momenten dat ik met 100% zekerheid thuis ben en de smartphone gebruik maakt van ons wifi. Mijn provider (Tmobile) heeft geen antwoord op mijn vraag hoe dat kan. Geeft ook aan dat de tijden op de factuur niet te vertrouwen zijn omdat zij niet iedere keer een update doen. De vraag die ik hierbij krijg is, waarom zetten ze deze tijden dan op de factuur als de informatie toch onbetrouwbaar is? Maar goed, mijn provider heeft geen verklaring en adviseert om de fabrieksinstellingen terug te zetten. Nu heeft mijn dochter met haar Iphone en hetzelfde abonnement hetzelfde euvel. Het lijkt mij sterk dat het dan ook aan haar toestel ligt dat de data worden afgetapt. Ik denk dan aan een app die wij beiden op onze smartphone hebben, Whatsapp. Zou dat kunnen? Maar dan nog, waarom dagelijks die 1024 kb?
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
my first choice would aiordnd because of its openness. would have considered a belle too like the nokia 701 if not for the EDOF camera(still dont get nokia on this).if nokia can switch back to autofocus camera, it may just be the tipping point for me to choose symbian belle over aiordnd. as it is now, symbian has more functionality and its more robust compared to aiordnd. but to move with the times, aiordnd is it.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...