Ga naar inhoud

onbekende bestanden verwijderen ?


anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn Windows Vista PRo staan in de map $recycle.bin onder een supbam S-1-5-21-enz.... een twee tal bestande n die ik niet kan plaatsen. Het is $RTL3LXJ.zip en $RA4R4J0.exe Samen nemen ze bijna 3 Gb aan schijfruimte in. Ondanks dat ik de prullenbak al het leeg gemaakt en schijfopruiming heb gedaan blijven deze bestanden staan. (Gekeken via WinDirStat) Kan ik deze bestanden verwijderen zonder problemen?
Link naar reactie
Open op die partitie via Verkenner eerst [b:e390372e70]$recycle.bin[/b:e390372e70] en dan zie je die twee bestanden. Schuif ze een voor een in de prullenbak. Windows zal tegenspartelen en je vragen of dit moet. Je bevestigt dus met ja. Gedaan - leeg dan de prullenbak - Windows zal weer gaan tegenspartelen! Zelfde recept toepassen! Indien jij in Verkenner [b:e390372e70]$recycle.bin[/b:e390372e70] niet ziet, dan dien je de Mapopties te veranderen (Configuratiescherm) - tab [b:e390372e70]Weergave[/b:e390372e70]. Vinkjes verwijderen bij: - beveiligde besturingssystemenbestanden verbergen (aanbevolen) - Extensies voor bekende bestandstypen verbergen Vinkje zetten bij: - Verborgen bestanden en mappen weergeven Dat er daardoor ook twee desktop.ini bestanden op je bureaaublad verschijnen is normaal; die verdwijnen weer vanzelf wanneer je de settings weer ongedaan maakt in Mapoties.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...