Ga naar inhoud

windows 8 op kasp. internet sec. 2013


Aanbevolen berichten

[quote:1559c6df1d="gzdjeenik18"]Ik heb onlangs windows 8 geinstalleerd o m pc, maar mijn kaspersky internet securty 2013 geeft steeds een foutmelding dat die deze niet erkend. moet ik een updat installeren of zoiets?[/quote:1559c6df1d] Stap over op wat anders. Bijvoorbeeld Avast Is gratis. avast.com Jack
Link naar reactie
Eventjes Revo Uninstaller Free downloaden en daarmee Kaspersky in zijn geheel verwijderen. Met dit programma wordt het Windows register gelijk goed opgeschoond. Dit gebeurd minder goed als je het configuratiescherm software verwijderd. Daarna opnieuw donwloaden vanaf Kaspersky website en dan opnieuw installeren. Neem aan dat je de licentiesleutel gewoon ergens in je e-mail hebt staan. Een ander antivirusprogramma erop zetten kan altijd nog maar Kaspersky is wel een van de betere virusscanners en topic starter heeft daar voor betaald dus waarom nu opeens overgaan naar een gratis scanner.
Link naar reactie
[quote:329e6abacc="gzdjeenik18"] Ik heb onlangs windows 8 geinstalleerd o m pc, maar mijn kaspersky internet securty 2013 geeft steeds een foutmelding dat die deze niet erkend. [/quote:329e6abacc] Bedoel je Windows 8 (schoon) had geïnstalleerd, en daarna kaspersky internet securty 2013? Of had je Windows 7 met kaspersky internet securty 2013 geüpgraded naar Windows 8? Had je al gecheckt op de site van kaspersky zelf. Bijvoorbeeld [url=http://support.kaspersky.com/8606]How to install Kaspersky Internet Security 2013.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...