Ga naar inhoud

Windows 8 update office 2010 sp2


Aanbevolen berichten

Bij windows update verschijnt als essentiele update KB2687455, als ik deze installeer blijft deze "hangen" bij opnieuw opstarten verschijnt het scherm niet pc niet uitzetten update 1 van 1 installeren. Hele nacht aan laten staan niets, opnieuw opgestart en SP 2 gedownload (32 bits) gestart melding installatie mislukt (code 80246007) Op de site staat bij systeem vereiste alleen geen windows 8. Vraag is deze update niet geschikt voor windows 8 met office 2010 of niet nodig maar waarom staat hij dan in updates ? Heeft iemand ook dit probleem of beter nog een oplossing. Thnx
Link naar reactie
Als t goed is is die update enkel voor je officepakket. Ik heb afgelopen week ook meermalen moeten herstarten met de download en zelfs toen die op mn machines stond wilde t bepaald niet vlekkeloos lopen. Uiteindelijk gelukt. Wel op win7. Probeer volgende week eens rechtstreeks op de MS site de update te zoeken en haal m daar vandaan.
Link naar reactie
Als t goed is is die update enkel voor je officepakket. Ik heb afgelopen week ook meermalen moeten herstarten met de download en zelfs toen die op mn machines stond wilde t bepaald niet vlekkeloos lopen. Uiteindelijk gelukt. Wel op win7. Probeer volgende week eens rechtstreeks op de MS site de update te zoeken en haal m daar vandaan. [/quote] Ga het van de week nog eens proberen, met de download werkte het ook niet op win 8, op win 7 geen enkel probleem
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...