Ga naar inhoud

Dual Boot


Aanbevolen berichten

Beste mede-computeraars, Ik heb een PC waarop ik 2 besturingssystemen gebruik. XP als primair en windows 7 als tweede. Alles werkt naar behoren. Alleen wanneer ik de PC opstart komt hij met de volgende mededeling: selecteer besturingssysteem etc.etc. vervolgens de keuzemogelijkheid: - Windows XP - Windows 7 Wanneer ik niets doe gaat hij na 20 sec. door met XP, althans dat is de bedoeling maar dan krijg ik wederom de volgende keuze mogelijkheid: selecteer besturingsysteem: - Windows (standaard) - Windows (standaard) bij de 1e keuzeregel gaat hij naar XP bij de 2e keuzeregel geeft hij de foutmelding dat e.e.a. niet kan worden geladen. In de boot .ini kan ik niets ontdekken van het 2e opstartmenu en bij gebruikmaking van het prog. EasyBCD zie ik ook alleen maar het 1e opstartmenu. ps. Wanneer ik bij de 1e keuzemogelijkheid kies voor Windows7 gaat hij in een keer door naar Windows 7. Graag een reactie. BVD. Hans van Berlo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...