Ga naar inhoud

WIN 7 Venster maximaliseren


Aanbevolen berichten

Vensters maximaliseren werkt prima. Behalve a;s ik de snelkoppeling in de taakbalk gebruik. Zo opent Verkenner altijd in een verkleind venster. Heb het al handmatig opgerekt, maar na sluiten en opnieuw openen weer eem klein venster. In de snelkoppelingen in de taakbalk vind ik geen eigenschappen, dus ook schijnbaar geen optie om de vensters te maximaliseren. Wat bij de snelkoppelingen op het bureaublad probleemloos gaat. Is er een toepassing of trucje hiervoor?
Link naar reactie
workaround: - verwijder icoon uit taakbalk - ga programma's en klik rechts op gewenst programma, - kies eigenschappen - geef aan dat geopend moet worden in volledig of normaal venster - toepassen en ok - klik nogmaals rechts op het zojuist aangepaste icoon - kies: aan taakbalk vastmaken.
Link naar reactie
Derk, mijn dank, het werkt. Althans met één van de programma's. Met Verkenner niet, om de simpele reden, dat ik die niet terugvind bij de programma's.:o Als ik nu weet, waar Verkenner zich in windows bevindt, kan ik mogelijk een snelkoppeling aanmaken. Het principe is in elk geval correct.
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...