Ga naar inhoud

Wit scherm


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik ben een computergebruiker maar weet erg weinig van het besturingssysteem, bij fouten kan ik een keertje systeemherstel doen maar daar blijft het wel bij. Sinds gisteren start mijn windows 7 op en krijg ik een wit scherm. Wanneer ik weer afsluit zie ik nog even het normale scherm en als ik cntr,alt,del doe krijg ik ook een normaal scherm en kan dan wel gewoon afsluiten. Verder start hij wel in de veilige modus maar weer niet in combinatie met netwerkmogelijkheden. Ik kan dus geen virusscanner gaan draaien. (zit er nu ook niet op) Bij systeembeheer krijg ik de melding: compmgmt.msc Ik weet nu niet meer hoe ik hem aan de praat kan krijgen. Al lang kreeg ik meldingen dat DLL mist bij het opstarten maar gaf daar geen aandacht aan.
Link naar reactie
Inmiddels ben ik een stapje dichterbij. Na indrukken F8 heb ik de bovenste optie (problemen verhelpen of zoiets) geprobeerd en daarna computer teruggezet naar een eerdere datum. Hij doet het nu weer maar nog altijd de melding: msisac32.dll Hier is geen enkele treffer van op google, wel msac32.dll ???? Het staat er toch echt! :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...