Ga naar inhoud

Windows XP Herstel


Aanbevolen berichten

[quote:4536d63607="rgh"]Maar goed ik trek me verder geheel terug alhier. heb Jeroen al gevraagd om mij een Ban te geven.[/quote:4536d63607] Zò drastisch hoef je nu toch ook niet te werk te gaan? Het leven is toch niet altijd zwart of wit, er zijn toch nog grijstinten? (om nog niet van kleuren te spreken...)
Link naar reactie
[quote:76d89df01c]Daar gaat iemand weer ComboFix aanbevelen. ComboFix is een dermate krachtig tool dat dit beter niet zonder begeleiding gedaan wordt. Want de kans op het om zeep helpen van Windows is aanwezig.[/quote:76d89df01c] Daarom moet je eigenlijk ook al voordat je een eerste advies geeft iedereen het dringende advies geven MAAK EEN BACK-UP van al je bestanden die belangrijk zijn en die bewaart moeten blijven voordat je zo wie zo begint met wat voor virusscanner/ mallwarescanner/ spyware scanner dan ook. Maak ook wel eens mee met het draaien van een virusscanner en het verwijderen van virussen door de virusscanner dat de computer gewoon daarna niet meer opstart. Conclusie essentiële Windows bestanden waren besmet. Dit probleem komt dus niet alleen voor bij Combofix. Ook wel eens gehad met tdsskiller dat hij daarna niet meer opstart. Vandaar dat ik voordat ik hieraan begin altijd eerst een backup maak van alle bestanden/ e-mail/ favorieten enz. En dan pas hieraan ga beginnen. Dit advies wordt alleen jammer genoeg nooit gegeven. Abraham, jij valt alleen maar mijn Combofix aan, maar Hitman pro advies had je ook moeten aanvallen. Jij weet als helper van hijackthis ook dat dit een SHIT PROGRAMMA IS HIJACKTHIS. En weet ik veel wat voor hoeveelheid trials er op je computer bij geïnstalleerd worden door Hitman pro.
Link naar reactie
Dan nog maar weer een bericht mijnerzijds. Nu wordt de huidige HitmanPro vergeleken met HitmanPro van een paar jaar geleden. En ja - toen was het een tool dat uit zoveel sharewareprogramma's, inclusief antivirussoftware bestond. Maar het huidige tool is wel iets heel anders! Meer info: http://www.surfright.nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...