Ga naar inhoud

Screenshot maken van welkom- en inlogvenster Windows 8


Aanbevolen berichten

[quote:584af8c397="derkdejong"]las toevallig vandaag: houdt windowstoest ingedrukt, druk op printscreen, en er wordt auto een schermafdruk in png genummerd en wel in je afbeeldingenmap (submap schermopnamen wordt aangemaakt) gezet. en ja hoor: dat werkt, zie ik nu op mijn w8-proefding.[/quote:584af8c397] Dit werk bij mij wel zodra je ingelogd bent, maar het gaat mij juist om screenshots voor het inloggen. Als je Windows 8 opstart, begin je met een welkomvenster. Daar klik je met de muis. Dan komt het inlogvenster. Maar ik wil dus screenshots van het welkom- en inlogvenster. Ook met de Windowstoets en print Scr-toets lukt het niet. Weet nog iemand iets?
Link naar reactie
[quote:3a90364c30="i.de.groot"][quote:3a90364c30="derkdejong"]las toevallig vandaag: houdt windowstoest ingedrukt, druk op printscreen, en er wordt auto een schermafdruk in png genummerd en wel in je afbeeldingenmap (submap schermopnamen wordt aangemaakt) gezet. en ja hoor: dat werkt, zie ik nu op mijn w8-proefding.[/quote:3a90364c30] Dit werk bij mij wel zodra je ingelogd bent, maar het gaat mij juist om screenshots voor het inloggen. Als je Windows 8 opstart, begin je met een welkomvenster. Daar klik je met de muis. Dan komt het inlogvenster. Maar ik wil dus screenshots van het welkom- en inlogvenster. Ook met de Windowstoets en print Scr-toets lukt het niet. Weet nog iemand iets?[/quote:3a90364c30] foto maken met je mobiel .zonder flits
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...