Ga naar inhoud

Extra e-mailaccounts aanmaken in Windows 8


anoniem

Aanbevolen berichten

Outlook zit in Windows 8. Ik maak echter gebruik van een me.com account van Apple. Dat moet volgens zeggen als extra e-mailaccount in windows 8 aangemaakt kunnen worden. Zo ook met Gmail. Al wat ik probeer. Alle logische stappen. Het lukt niet. Hij blijft maar melden dat hij geen verbinding kan maken. En dat ik moet opletten dat de gegevens juist zijn. emailadres en wachtwoord. Wie weet hier al een oplossing voor? Vast bedankt voor de reacties. Ineke
Link naar reactie
Ja, dat wil ik inderdaad. Ik kan wel aparte tegels maken voor al mijn e-mailaccounts, maar het lijkt mij handig om het onder één tegel kwijt te kunnen. Na 3 avonden werken met Windows 8 heb ik een hoop problemen. Ik heb Vista ge-upgradet. Ik heb nu geen toegang tot al mijn bestanden. Via een hoop gedoe in tabblad Veiligheid kan ik er voor zorgen dat ik toch toegang krijgt. Volgens de schermen dan ook voor onderliggende mappen en bestanden. Maar vervolgens heb ik toch geen rechten om te openen, te verwijderen etc. Heel irritant. Ben al 3 avonden aan het puzzelen. Vandaag, binnen 3 uur achter Windows 8 al 5 keer er uitgeklapt. Pc start dan steeds opnieuw op. Zo schiet het niet echt op. Heb je misschien voor al deze problemen tips, of zijn het de kinderziekten van 8? Groet van Ineke
Link naar reactie
  • 4 maanden later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...