Ga naar inhoud

Android versie van Apple TV?


anoniem

Aanbevolen berichten

Android versie van Apple TV Ik heb een Dune mediaspeler met diverse "apps", w.o een internet browser. Ik ben nu wel een beetje klaar met de afstandbediening om zoektekst in te voeren. Het liefst zou ik mijn android tablet willen gebruiken, waarbij dan het tablet scherm wordt gereproduceerd op mijn (niet smart zijnde) TV. Dit alles uiteraard draadloos, dus via WiFi en een hardware interface, aangesloten op de HDMI ingang van mijn TV. Helemaal ideaal zou het zijn als deze interface ook het geluid rechtstreeks (dus niet via HDMI) naar mijn audio receiver kan worden gestuurd omdat mijn Phlips TV alleen 2 kanaals audio wil doorgeven (DRM ellende). Daarnaast zou ik ook graag content op het tablet en overige media, beschikbaar op mijn lokale netwerk, willen kunnen streamen. Kortom eindelijk verlost worden van alle bijbehorende onhandige "human interfaces" zoals afstandsbedieningen en deze vervangen door de mogelijkheid van bediening d.m.v. een tablet. Ik heb begrepen dat Apple TV iets dergelijks kan. Mijn vraag is: bestaat er al een Android variant?
Link naar reactie
  • 2 maanden later...
Tired of laggy gameplay?Do you want a big pefrmroance boost in your pc games?You should overclock your graphics card. You just need to tweak some simple settings, and you will get a huge boost in the quality, and the speed of your games! Get the guide which tells you how to do it, 100% free, 100% safe from:Tyreus{dot}net
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...