Ga naar inhoud

Windows phone 7 verkoop Nederland


anoniem

Aanbevolen berichten

Word de windows phone 7 eigenlijk wel verkocht in Nederland?? Want Apple die na de eerste introductie van Apple ipod en Iphone die lagen direct de volgende dag al in de Nederlandsr winkels. Maar ik zie niks van Microsoft's producten :( En daar schrik ik toch van want als ik dit: http://www.nieuwemobiel.nl/080733/5060/Eerste-Windows-Phone-7.5-toestel-onderweg.html Lees dat [i:1c8af1b7a5]''Onderdeel van de nieuwe versie van Windows Phone is de introductie van ondersteuning van de Nederlandse taal. Waarschijnlijk zullen we nog even moeten wachten voor het eerste Nederlandstalige toestel met Windows Phone 7.5 te koop is in ons land, want het toestel van Fujitsu komt voorlopig alleen in het Verre Oosten op de markt.''[/i:1c8af1b7a5] Dan denk ik waarom niet nu direct zodat het verkocht kan worden en dat Microsoft nóg enige kans heeft om nog wat marktaandeel te krijgen in Nederland en in andere landen. :) Want in welke winkel dan ook ik zie alleen maar android en Ios toestellen van apple. Ik zou wel eens willen weten óf winkels zoals Mediamark wel windows phone 7 toestellen wel in hun assortiment wil hebben staan :? Het word dan nu wel eens tijd dat micrsoft ook eens in schijnwerpsers komt te staan :D Wat vinden jullie?? en is het waar dat er nog steen GÉÉN windows phone 7 toestel in de schappen liggen van winkels??
Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...