Ga naar inhoud

Waarom valt beeld steeds uit?


anoniem

Aanbevolen berichten

Gisteren was ik aan het surfen op het internet tot plots mijn beeldscherm uitviel, mijn pc bleef draaien en ik kon deze niet afleggen met kort of lang op de power button te duwen. Dus heb ik de knop aan de PSU af gelegd, ik probeer de pc opnieuw op te starten en ik krijg geen beeld maar de fans beginnen wel de draaien. Wat ik al heb ondernomen: andere Grafische kaart, andere procesor, voeding in andere pc gestoken ( deze werkte wel in die andere pc), DVD losgekopeld en HDD losgekopeld, opgestart met slechts 1 (van de 3) ramlatjes, Cmos reset, alle kabels losgekoppeld en heraangesloten, ander CPU fan , GPU koeler uitgeblazen Mijn ondervindingen: ik steek de pc aan ik krijg beeld, windows is bezig met starten en beeld valt uit maar ventilatoren draaien verder. ook als ik hem aansteek en in mijn bios ga, kan ik tijdelijk alles doen tot het beeld terug uitvalt. merkwaardig is ook dat ik deze niet meer kan uitschakelen door lang op de aan uit knop te drukken, ook als ik direct nadat ik heb uitgeschakeld heb omdat het beeld is uitgevallen hem wil her opstarten geeft hij direct geen beeld meer. Pc samenstelling: GPU; ASUS engt240 CPU: AMD Phenom II X6 1055t MOBO: Gygabyte MA770-UD3 Ram kingston KVR800D2N6/2G PSU: Antec basic power Het rare is dat alles lijkt te werken, hij detecteerd alles in bios ik hoor ook 1normale korte beep bij het opstarten. Alvast bedank, en hopend op een oplossing
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...