Ga naar inhoud

Waarom oppassen met je Norton account?


anoniem

Aanbevolen berichten

Even een nare ervaring delen. Als u ooit een Norton product heeft aangeschaft, daarna misschien van uw computer verwijderd, pas dan op, want uw Norton account op www.mynortonaccount.com blijft altijd bestaan. Als er op dit account staat aangegeven dat u kiest voor automatische update van uw abonnement, ( dit is een standaard instelling vlgs mij ) wordt automatisch ieder jaar het abonnements geld van uw credit card afgeschreven, zonder dat u daar expliciet toestemming voor heeft gegeven. Dit dient u dus rap uit te schakelen. Uw inlog naam is uw E-mail adres, wachtwoord vergeten, je wordt aan een nieuwe geholpen, waarna je die gevaarlijke setting kan verwijderen. Ik wist dit niet, kreeg een afschrijving, na lang bellen met Symantec, kreeg ik bovenstaande te horen. Ik laat nu de afschrijving door de credit card company storneren. Ze kunnen de boom in. Het volstaat dus niet om alleen de Norton software te verwijderen ( met hun tool ), er is dus ook een link Norton account, wat altijd blijft bestaan.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...