Ga naar inhoud

Waarom heb ik geen beeld op tv?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een HDMI kabel gekocht om zo mijn laptop op de tv aan te sluiten. Normaal gesproken hoort ie het gelijk te doen, maar het wil niet mee werken. Zolang ik de tv uit heb staan wanneer de kabel erin zit, ziet de laptop de tv wel. Maar zodra ik de tv aanzet, ziet de laptop de tv niet meer. Laat ik echter de tv aanstaan en doe ik dan pas de kabel in de laptop, dan krijg ik een paar seconden het beeld van de laptop op tv en dan is het weer weg. Ik heb echt alles al geprobeerd, maar kom er niet uit!! Wie o wie kan mij helpen. Heb trouwens het volgende: Videokaart: NVIDIA GeForce 8200M G Laptop: Compaq CQ50 TC: Panasonic LCD TV TX-32LX60F
Link naar reactie
Andere resolutie proberen? wellicht is de auto functie als ie erin zit net zo goed.... kijk even wat de default is op je TV en start daarmee. Meestal moet je met een bepaalde toetsencombinatie op een laptop nog het signaal naar de tv aanzetten. Meestal met de Fn toets en nog een toets, eventjes kijken naar de symbolen op je toetenbord. Wellicht werkt het dan. Anders ligt het misschien aan de Panasonic. Probeer het eens met een andere tv?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...