Ga naar inhoud

System Volume Information bij kopieren


anoniem

Aanbevolen berichten

Op een externe schijf ( usb aansluiting ) verzamel ik nogal veel vnl jpg plaatjes, maar ook wat eigen film fragmenten en wat mp3 bestanden van huisgenoten. Alles verdeeld in diverse mappen en submappen. Omdat ik de hele zooi naar een nieuwe grotere externe schijf wou hebben dacht ik, misschien te simpel, om alles van de driveletter te laten aanmerken en gaf ik de kopieer opdracht daarna. Wel, een tijdje liep dat goed maar plotsklaps stopte het kopieren en liep alles vast. Ik denk op de map SystemVolume Information ; niet onlogisch want die map is altijd ontoegankelijk. Enfin, daarna kreeg ik cyclische renundantie fout en is zelfs met de eerder goed overgezetten jpg bestanden niets meer te beginnen. Met behulp van een jpeg reparatie progje kan ik nog wel wat redden maar dat gaat mondjesmaat en het betreft duizenden files. Mijn vraag nu is : moet ik er voor waken nooit in zo'n geval alles aan te merken en de systemvol.Info map uit te zonderen bij kopieren ?? Ik meen dit echter al jaren te doen zonder probleem en met image files ( zoals ik steeds doe met TrueImage stoort die map toch ook niet ? Dank voor elke hulp om met dit probleem weer wat helderheid te kunnen krijgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...