Ga naar inhoud

Waarom werkt spelling- en grammaticacontrole niet meer?


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds enige tijd wordt er in Word 2003 geen spelling- en grammaticacontrole meer uitgevoerd, hoewel ik deze functie wel heb ingeschakeld. Ik heb een legae versie van Windows XP en ook een legale versie van MS Office 2003. maar wat ik ook schrijf in Word, woorden en zinnen worden niet (meer) automatisch gecontroleerd of voorzien van een rode onderstreping als waarschuwing dat er een mogelijke foutieve schrijfwijze is. Heeft iemand enig idee wat hier aan de hand zou kunnen zijn en hoe ik toch alsnog mijn spellingscontrole krijg?
Link naar reactie
Ga weer naar tools (extra) en kies Set Language"(Taal instellen?) Staat daar Nederlands als default en staat er misschien een vinkje bij Do not check Spelling or Grammar (Controleer spelling en gramatica niet?)? De bedoeling is dat je eerst tekst selecteert en dan hier aangeeft dat die geselecteerde tekst niet gecontoleerd hoeft te worden, (bv een lijst namen of zo) maar als dat aanstaat op het moment dat je een nog leeg document opent valt alle tekst die je typt er onder en zal dus niet gecontroleerd worden.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...