Ga naar inhoud

Waarom een Mac kopen?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb geen problemen met een Mac, behalve dat bij de oudere versies (de nieuwe niet meer d8 ik) de hardware nogal duur is. Het voordeel van een mac is dat je in princiepe al je windows-programma's kan draaien, terwijl je in Windows lang niet alle mac-toepassingen kan draaien (tot Mac OS 8) - dit beide met een emulator. Daar tegenover staat dat de meeste spellen niet goed werken op een emulator. Dus - als je veel spellen speelt kan je beter voor een PC kiezen (worden de meeste spellen voor geschreven), voor office-toepassingen maakt het niet uit, en voor grafische toepassingen is de Mac de koning :) Ik zou zelf ook nooit een Mac kopen, maar mensen in de grafische industrie schijnen er wel blij mee te zijn. En als je net je interieur voor bakken met geld hebt vernieuwd staat zo'n grijze kast wel erg saai. En ja, waarom kopen mensen hun computer bij Vobis? De meeste hebben geen flauw benul wat ze aanschaffen en kijken alleen maar hoeveel geld ze hebben en kijken nauwelijks of ze ook waar voor hun geld krijgen. En dan laten ze zich advieseren door mensen die er zogenaamd verstand van hebben. En ja, dan gaan mensen hun nieuwe pc bij de vobis, of de dixons kopen. Of ze kopen een instap-pc via een pc-priveproject, en dan blijkt dat ding naar 1,5 jaar al achterhaald en draaien al die programma's van het werk voor geen meter op het thuis-pc-tje. Als je kijkt in de rubriek "aangeboden" van dit forum en je kijkt naar de prijzen, dan kun je af en toe gewoon nieuw spul voor die prijs krijgen, maar blijkbaar zijn er altijd weer mensen die het er nog voor geven.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...