Ga naar inhoud

Waarom werkt printer niet?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn HP PSC 2105 All-in-One Printer altijd probleemloos gebruikt op mijn oude computer met XP-home SP3. Sinds kort heb ik een nieuwere computer met XP-pro SP3. Geen enkel document (word, kladblok, wordpad, pdf) en afbeelding wordt nu nog geprint. De printer wordt wel aangestuurd, want het papier gaat er doorheen. Dit komt er echter blanco weer uit. Vanuit de werkset een testpagina en diagnosepagina printen lukt wel. Het zou aan de drivers moeten liggen normalerwijs, maar ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd en bij controle middels diagnoseprogramma op de computer en via de HP-diagnosesite werd aan gegeven dat er geen problemen zijn en ik de nieuwste software en drivers heb. Alles hoort te werken. DUS NIET. Ter controle heb ik mijn oude computer (met dezelfde nieuwste drivers) weer tevoorschijn gehaald en de printer deed het weer als vanouds. Ik hoop dat iemand dit probleem herkent en de oplossing weet, want veel kan het volgens mij niet zijn.
Link naar reactie
Wellicht een duffe vraag, staat ie op de nieuwe PC als standaard ingesteld? Je moet de printerinstellingen tussen die twee PC's maar eens goed vergelijken. Ook al niet geniaal gedacht, printerdrivers én printersoftware er af gooien met Revo uninstaller en opnieuw installeren. Bij de FAQman van Computeridee heb ik gezocht in het FAQman-archief met de woorden "Print niet", zie http://computeridee.nl/faqman_zoekresultaat.jsp?search=print+niet&hoofdcategorie=Hardware Veel leesvoer, misschien zit hier iets bruikbaars tussen. Ik heb in Google geavanceerd gezocht met de woorden "HP PSC 2105 XP pro print niet" en dan vind je ook e.e.a. bijv. het idee "IRQ-conflict" Verder vond ik nog wel een thread over printers, die ook lege pagina's printen, waarin suggesties staan die je zou kunnen proberen http://www.daniweb.com/forums/thread23334.html#
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...