Ga naar inhoud

Waarom is ethernet-controller niet geïnstalleerd?


anoniem

Aanbevolen berichten

ik weet eigenlijk niet of ik wel in het goede categorie zit. ik heb een netwerkkaart van sitecom en die heb ik geinstalleerdt zodra ik bij apparaatbeheer bekijk zie ik dat mijn ethernet-controller niet is geinstalleerdt daardoor kan ik ook niet via kabel naar draadloos modem verbinding maken. weet iemand hoe ik hier eruit kom?
Link naar reactie
apparaatbeheer heeft altijd(!) gelijk.... dat wordt dus opnieuw installeren. heb je bij sitecom gezocht naar drivers: daar kijg je de meest recente. als je die kaart wel ziet staan bij apparaatbeheer, kun je hem dáár ook via rechtsklikken verwijderen (let op: NIET uitschakelen dus, maar verwijderen) bij een herstart zal de kaart dan als nieuwe hardware gevonden worden en geïnstalleerd, waarbij je drivers laat zoeken in het door jou gedownloade bestand. (als dat zip is: eerst uitpakken in een map die je makkelijk kan terugvinden; is dat een exe bestand dan eerst runnen) vervolgens herstarten, en daarna zou het verder automatisch moeten verlopen). Of anders: http://downloads.zdnet.com/download.aspx?docid=227381&promo=100200
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...