Ga naar inhoud

Wat doet WinPcap?


anoniem

Aanbevolen berichten

lees hier meer over wincap: http://www.thewindowscenter.com/showthread.php/254-WinPcap-v4-1-1-The-Windows-Packet-Capture-Library overigens vermoed ik dat wat jij ontdekt als wincap $.1.1 niet een programma is maar een door wincap gegenereerde (tijdelijke) datafile (omdat die $ in de naam staat). dat zou betekenen dat wincap op een of andere manier actief is op je pc. Wanneer WinPcap is meegeïnstalleerd bij de installatie van een bepaald programma, en je wilt dat primaire programma kunnen gebruiken, dan lijkt het me niet verstandig om WinPcap te verwijderen, aangezien je daarmee waarschijnlijk het functioneren van het primaire programma zou belemmeren. Tirm noemde al WM Recorder dat WinPcap gebruikt, zelf ken ik Freemake Video Downloader dat WinPcap gebruikt, beide met hetzelfde doel, capturing/downloaden van streaming video/audio. Gebruik je zelf een dergelijk programma, Hasta La Vista? Je kunt ook eens kijken wat de installatiedatum van WinPcap is, en of die overeenkomt met de datum dat je een bepaald video download programma hebt geïnstalleerd. Aanvulling: Het zijn niet alleen video download programma's die WinPcap gebruiken, realiseerde ik me even later. Zie mijn latere bericht dat weergeeft wat voor soort programma's er eveneens allemaal ook WinPcap gebruiken.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...