anoniem Geplaatst: 3 oktober 2013 Delen Geplaatst: 3 oktober 2013 Bij mijn vriendin komen alle berichten (in Outlook Express 6) dubbel binnen. Dit geldt voor alle accounts, van verschillende providers. Ligt dit aan één of andere instelling? Ik ben onder opties al aan het zoeken geweest maar kan daar niets vinden. Heeft iemand een idee? Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 oktober 2013 Auteur Delen Geplaatst: 3 oktober 2013 Biedt één van de providers ook webmail aan? Zo ja, kijk dan eens via de webmail of de mail dan ook dubbel is. Zijn er misschien accounts die van dezelfde pop-server gebruik maken (met dezelfde inloggegevens) en staat de optie "kopie op de server bewaren" ook ingeschakeld? Zijn de eigenschappen (datum, grootte enz) van de dubbele items ook exact hetzelfde? En zijn de headers van de mail ook identiek? Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.