Ga naar inhoud

Waarom start mijn Acer Aspire 7520G niet meer op?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb sinds gisteren een probleem met de laptop ACER Aspire 7520G van mijn zoon. De laptop liep vast. Na het uit zetten wil de laptop niet meer opstarten. Besturingssysteem is Windows Vista Home Premium. Na power aan, de lamp van de HD brandt, ik hoor de fan beginnen te draaien en het opstart geluid van de HD maar na +/- 1 @ 2 seconden sluit de laptop zich af en begint het opnieuw op te starten. Het aan uit knop werkt dan niet meer en om uit de lus te komen moet ik de adapter uithalen en de accu ook. Ik zie niks op het beeldscherm verschijnen. Ik heb geprobeerd de laptop zonder accu en met adaptor op te starten en ook alleen met accu. Geen van beiden hielp.
Link naar reactie
Kan zijn dat de videokaart overleden is. Volgens mij zit hier een Nvidia videokaart in waar heel veel problemen mee waren. 8400 of 8600 serie. Ik heb dit probleem, op een precies dezelfde laptop, ook twee maanden geleden gehad maar had gelukkig garantie bijgekocht. De reparatie bij Aces gaat je ongeveer ¤ 230 kosten. Begin van het jaar is ook mijn moederbord al vervangen door Acer.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...