Ga naar inhoud

Hoe krijg ik deze foutmelding weg?


anoniem

Aanbevolen berichten

Heeft iemand een tip om de onderstaande foutmelding weg te krijgen die ik nu krijg op het moment dat ik op een Linux Samba share een batch bestand start. De melding krijg ik op de Windows XP prof werkstations met servicepack 2 geïnstalleerd. Melding: Bestand openen - Beveiligingswaarschuwing Tekst: Kan de uitgever niet bevestigen, weet u zeker dat u de software wilt uitvoeren? Naam: acc.bat Uitgever: Onbekende uitgever Type: MS-DOS batchbestand Van: F:\DATA\ACC.BAT De Window Firewall gebruik ik niet wel zone-alarm, maar deze geeft volgens mij niet deze melding. Als ik het bestand ACC.BAT uitvoer van de de DOS prompt dan verschijnt de melding niet. Ik ben dan via Uitvoere, cmd op de DOS prompt terecht gekomen.
Link naar reactie
De fout is ontstaan na installatie van explorer 7. De onderstaande methode kan gaan werken: Oplossing voor verwijderen van de melding in het Nederlands / Engels: “Bestand openen – Beveiligingswaarschuwing” “Open File- Security Warning” Start Uitvoeren Type “gpedit.msc” (Beleid voor lokale Computer) Ga naar: Gebruikersconfiguratie / User Configuration Beheersjablonen / Administrative Templates Windows onderdelen / Windows Components Bijlagebeheer / Attachement Manager Lijst met Bestandstypen met laag riscico / Inclusion list for low file types Deze zetten op “Enabled” Bij bestandstype / file types invoeren “.bat” (incl. de punt.) Klikken op TOEPASSEN en AKKOORD Afsluiten (de melding is verdwenen voor de .bat bestanden)
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...