Ga naar inhoud

Waarom valt Acer laptop uit?


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb al een jaartje of 2 een 'Acer Aspire 7520G' laptop. Vroeger heb ik hiermee niet zo veel problemen mee gehad, alleen soms ging de laptop automatisch uit en kon je ook niet meteen aan doen, je moest dan ongeveer een kwartiertje wachten voor je het aan kon doen. Maar nu, heb ik een nog grotere probleem gekregen (denk ik). Ik was filmpjes aan 't bekijken op YouTube en toen viel de laptop ineens uit. Ik probeerde hem weer op te starten maar op het moment dat ik de aan/uit knop heb ingedrukt, bleef de laptop 1-3 seconden aan (maar nog steeds zwart beeld) en toen ging het weer uit en hoorde je ondertussen een soort licht piepachtig geluidje bij het uitvallen. Ik heb van alles geprobeerd (dus met een dagje rust laten) start weer niet op, ik heb ook een dag geprobeerd aan de lader te houden maar dat heeft ook niets opgeleverd. Hier zijn wat gevens over de laptop: - Acer Aspire 7520G - AMD Turion 64 X2 dual-core mobile technology - Up to 1535MB NVIDIA® GeForce 8400M G TurboCache - 4GB DDR2 - 17" WXGA+ Acer CrystalBrite LCD - 250GB HDD - DVD-Super Multi DL - 802.11b/g WLAN
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...