Ga naar inhoud

Waarom lukt verzenden niet met YouSendIt?


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wilde vanavond een wat groter bestand versturen via YouSendIt (gebruik ik vaker) en dat lukte ineens niet meer. Het leek wel of de boel geblokkeerd werd. Omdat ik dacht dat het misschien wel aan YouSendIt lag heb ik het ook nog geprobeerd met WeTransfer. Hetzelfde laken een pak. Het lukte niet. Nou had ik gister Norton Internet Security 2011 geïnstalleerd en NOD32 en Comodo Firewall verwijderd en dacht dat het dan wel aan Norton zou liggen. Ik heb de hele boel er vanaf gehaald en NOD32 en Comodo opnieuw geïnstalleerd. Helaas bleef het probleem. Ik heb toen Firefox geïnstalleerd en daar kan ik dus wel gewoon mee verzenden. Ik gebruik op mijn pc Internet Explorer 8 en op mijn laptop Internet Explorer 9 (beta). Ook op de laptop lukt het niet meer iets te versturen met YouSendIt of WeTransfer. Ik weet nu dus zeker dat het aan Internet Explorer ligt. Heb hier nooit een probleem mee gehad. Zijn er anderen die dit herkennen? Ligt het aan een update van Windows? Een manier om dit probleem te omzeilen? Ik 'vrees' dat ik nu ineens allerlei antwoorden ga krijgen van dat ik gewoon Firefox moet blijven gebruiken omdat deze beter zou zijn, maar ik wil gewoon ook van IE gebruik blijven maken. Hopelijk kan iemand mij verder helpen?
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...